Tomek Pankiewicz: Różnice pomiędzy wersjami

Z Leksykon paralotniarstwa polskiego
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 1: Linia 1:
Kocha góry i literaturę. Kurs na "L" zrobił zimą 1999 roku u [[Jerzy Krauss "Japończyk"|"Japończyka"]] w Zakopanem. Pierwsze skrzydło VIP. Od razu zaczął jeździć z najlepszymi pilotami, aby latać przy zawodach i wkrótce zaczął w nich brać udział robiąc szybkie postępy. Kolejne skrzydła to był Gin Bonanza (od razu przeskok z Vipa na skrzydło DHV 2-3), Gin Nomad. Aby zdobyć pieniądze na latanie w czasie studiów pracował jako kurier rowerowy w Warszawie co samo w sobie też było ekstremalnym wyzwaniem. Później wycofał się ze sportu i pojawił się ponownie jako redaktor czasopisma paralotniowego Vario. Jest także popularyzatorem lekkiego sprzętu służącego do łączenia pieszych wędrówek i biwakowania w górach z lataniem. Informacje zaczerpnięte z artykułu Łukasza Połomskiego LOOP 2/2002.
+
Kocha góry i literaturę. Kurs na "L" zrobił zimą 1999 roku u [[Jerzy Krauss "Japończyk"|"Japończyka"]] w Zakopanem. Pierwsze skrzydło VIP. Od razu zaczął jeździć z najlepszymi pilotami, aby latać przy zawodach i wkrótce zaczął w nich brać udział robiąc szybkie postępy. Kolejne skrzydła to był Gin Bonanza (od razu przeskok z Vipa na skrzydło DHV 2-3), Gin Nomad. Aby zdobyć pieniądze na latanie w czasie studiów, pracował jako kurier rowerowy w Warszawie, co samo w sobie też było ekstremalnym wyzwaniem. Później wycofał się ze sportu i pojawił się ponownie jako redaktor czasopisma paralotniowego Vario. Jest także popularyzatorem lekkiego sprzętu służącego do łączenia pieszych wędrówek i biwakowania w górach z lataniem.<ref>Informacje zaczerpnięte z artykułu Łukasza Połomskiego LOOP 2/2002.</ref>
  
  
 
[[Plik:Tomek Pankiewicz.JPG]]
 
[[Plik:Tomek Pankiewicz.JPG]]
 +
 +
{{Przypisy}}

Wersja z 20:55, 3 lis 2018

Kocha góry i literaturę. Kurs na "L" zrobił zimą 1999 roku u "Japończyka" w Zakopanem. Pierwsze skrzydło VIP. Od razu zaczął jeździć z najlepszymi pilotami, aby latać przy zawodach i wkrótce zaczął w nich brać udział robiąc szybkie postępy. Kolejne skrzydła to był Gin Bonanza (od razu przeskok z Vipa na skrzydło DHV 2-3), Gin Nomad. Aby zdobyć pieniądze na latanie w czasie studiów, pracował jako kurier rowerowy w Warszawie, co samo w sobie też było ekstremalnym wyzwaniem. Później wycofał się ze sportu i pojawił się ponownie jako redaktor czasopisma paralotniowego Vario. Jest także popularyzatorem lekkiego sprzętu służącego do łączenia pieszych wędrówek i biwakowania w górach z lataniem.[1]


Tomek Pankiewicz.JPG

  1. Informacje zaczerpnięte z artykułu Łukasza Połomskiego LOOP 2/2002.