Igor Miłoszewski: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych. Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami. | + | Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych "PARAPOWER". Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami. |
Aktualna wersja na dzień 20:19, 16 kwi 2018
Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych "PARAPOWER". Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami.