Igor Miłoszewski: Różnice pomiędzy wersjami

Z Leksykon paralotniarstwa polskiego
Skocz do: nawigacja, szukaj
 
Linia 1: Linia 1:
Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych. Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami.
+
Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych "PARAPOWER". Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami.

Aktualna wersja na dzień 20:19, 16 kwi 2018

Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych "PARAPOWER". Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami.