Igor Miłoszewski: Różnice pomiędzy wersjami

Z Leksykon paralotniarstwa polskiego
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych w roku....Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy...")
 
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych w roku....Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm. zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami.
+
Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych "PARAPOWER". Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami.

Aktualna wersja na dzień 20:19, 16 kwi 2018

Igor szkolił się u Pecia. Potem zajął się produkcją napędów paralotniowych "PARAPOWER". Jego napędy bazowały na silniku Solo 210. Śmigło laminatowe o średnicy 120 cm zaprojektowane przez firmę Peszke. Na początku napędy posiadały wyłącznie podwieszenie na wagach, pod koniec działalności na naszym rynku pojawiły się napędy ze średnim podwieszeniem i wyporami.