Bronek Korzec: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Bronek chyba produkował jakieś paralotnie, a potem prowadził jedyny przez długi czas niefabryczny serwis skrzydeł koło Szczyrku. Był znany jako ostatni ratunek dla pilotów którzy uszkodzili swojego glajta. W 2004 roku jego serwis uzyskał jako pierwszy w Polsce autoryzację dokonywania przeglądów według norm DHV. | + | Bronek chyba produkował jakieś paralotnie, a potem prowadził jedyny przez długi czas niefabryczny serwis skrzydeł koło Szczyrku. Był znany jako ostatni ratunek dla pilotów, którzy uszkodzili swojego glajta. W 2004 roku jego serwis uzyskał jako pierwszy w Polsce autoryzację dokonywania przeglądów według norm DHV. |
Aktualna wersja na dzień 19:48, 19 kwi 2018
Bronek chyba produkował jakieś paralotnie, a potem prowadził jedyny przez długi czas niefabryczny serwis skrzydeł koło Szczyrku. Był znany jako ostatni ratunek dla pilotów, którzy uszkodzili swojego glajta. W 2004 roku jego serwis uzyskał jako pierwszy w Polsce autoryzację dokonywania przeglądów według norm DHV.